fantastiskt!

Heeeeeej!!

Hur mår ni? Jag mår bra. Jag är fortfarande glad över gårdagen  och jag är även glad över dagen. Trots att jag fick lägga på 12 placeringar idag så är det ett av mina bästa klassiska lopp som jag har åkt. & det känns fantastiskt bra & roligt!

En annan tjej som också har åkt fantastiskt bra här i Finland är Magda! & hon har även en fantastiskt snygg väska som hon alltid bär med sig (förutom i skidspåret..). En liknande ska jag försöka införskaffa när jag kommer hem igen..



Många fantastiskt idag!

Hoppas ni får en fantastisk lördagskväll:)





Kommentarer
Postat av: Magda

Tack fina du! Har varit så fantastisk roligt att träffa dig här i Finland. Och imorgon väntar en ny FANTASTISK dag på oss ;) nu ska jag sluta "jobba" för dagen och sussa! NattiNattiii!

2011-02-26 @ 20:56:42
Postat av: Lina

Jag älskar den här bilden, och jag älskar din väska. Jag måste köpa en liknande:) Hoppas resan gick bra hem i går..!

2011-02-28 @ 10:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0