fryser.

brrrrr!! jag fryser fortfarande. det var kallt ute idag, jag minns inte när det var 15 minus grader sist. men nu verkar kylan vara här igen. jag är mest känslig om händerna när det blir kallt!

jag tog en träningstur på Lugnet idag. under helgen har juniorerna haft sin sverigecup där - Sandic Cup. idag åkte jag runt banan, kände på backarna, och sneglade lite på de tävlande. åhhhh vad sugen jag blev på att tävla! jag ville bara åka ner till start och starta. Lugnet har verkligen tuffa och hårda banor som man bara vill kötta på..! jag bestämde mig för att ta en tävlingsfri helg denna helg för att de senaste veckorna har varit väldigt intensiva. men idag infann sig verkligen suget!

det är skönt med söndag. allt är lugnt och stilla. man kan gå runt i fula kläder, för man vet att det inte är någon som bryr sig. jag ska göra ordning mig en kopp te nu så jag kanske kan bli varm någon gång...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0