good day in suomi.

glad, gladare, gladast.. & klockan är snart tio? kunde den inte ha varit tio på förmiddagen så jag hade fått känna denna känsla lite längre idag? det känns som jag har vunnit på lotto! fast ändå inte, framgång handlar inte bara om tur. man måste lägga ner ett hårt arbete, ha ett mål & ha bra människor runt om sig som hjälper en. och det har jag haft! sen måste man ha lite tur också, fast jag tror inte bara på tur.. iallafall så är jag jätte nöjd med min prestation i skidspåret idag!

ibland bara händer det liksom. och det är häftigt när det händer!


glad.




Kommentarer
Postat av: Ingrid Vikman

Grattis till 4:e ålatsen, du är stark! Lycka till vidare! Kramar

2011-02-25 @ 21:26:21
URL: http://followdirgni.blogspot.com
Postat av: Göran

Grattis! riktigt bra gjort det var ju en hel del riktigt bra åkare med!

2011-02-25 @ 21:49:16
Postat av: Emma

Tur eller inte... Idag är det din dag och vi är många som vet hur hårt du kämpar för att kunna prestera det du har gjort idag. Du är min idol!

Stort grattis vännen!

2011-02-25 @ 21:55:35
Postat av: Ulla

STRÅLANDE LINA!!!! Ett Jättegrattis till din prestation/kramar

2011-02-26 @ 08:40:45
Postat av: Lina

Tack så mycket alla!!

2011-02-26 @ 10:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0