Morgonstund..

Morgonstund har guld i mun(!), (i dag är jag tveksam faktiskt..). Jag skulle hellre vilja säga "Morgonstund har bly i mun".

Jag sitter och äter min gröt med frysta hallon&mango, en ny kombo som jag kom på i dag. Det gäller att lära sig att pigga upp gröten lite då och då om man ska orka med den. hehe. Efter två vilodagar ska jag i gång med träningen idag. Jag vet inte om det var bra för kroppen att vila, för jag känner mig tröttare nu än vad jag gjorde i söndags! Märkligt. Men jag ska ha sällskap av KAJSA idag på passet. Det kommer bli jätte kul. Vi har nog inte sets på över en månad..

Så vad ska ni hitta på idag??

Vi hörs lite senare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0