tack!!

Tack alla ni som har hejat på mig, skrikit era halsar hesa, stöttat mig, vallat, coachat, värmt upp mina ben, tittat på tvn & servat mig på det bästa sättet idag. Ni har gjort så att min dag har blivit bra! Ni hjälpte mig till att ta en plats i b-finalen, en 8:e plats & även en silver medalj i u23 klassen. Tack!!!

Det är väldigt roligt att åka skidor när det går bra! Det vänder fort i vår sport, ibland går det tungt och ibland går det lätt. Jag har upplevt de båda tillstånden under denna säsong. Nu gäller det att surfa med vågen så länge som den finns där..

Ni hittar SM hemsidan här om ni vill spana in något..




Kommentarer
Postat av: Göran

Grattis till 2 bra lopp, Britta som är VM aktuell fick anstränga sig rejält i B-finalen för att slå dig. Go girl du närmar dig toppen härligt!

2011-02-05 @ 15:07:55
Postat av: Jennie

Du är så duktig, och såå värd framgångarna Lina! Grattis!



<3

/R1

2011-02-05 @ 18:37:39
URL: http://ohsojennie.blogspot.com
Postat av: Ulla

Härligt Lina!! Du är så värd dina framgångar, jag är en väldigt stolt moster. Massa kramar

2011-02-05 @ 18:56:42
Postat av: Lina

Tack tack och tack:)

2011-02-05 @ 20:09:04
Postat av: malinb

du var grym! för att inte tala om snygg!

2011-02-05 @ 22:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0