27 januari 2011...

Birthday cake...
Ett år äldre. Från 22 till 23. Hur känns det(?) Det känns inget speciellt just nu. Kanske om någon dag eller om någon månad. Jag vet inte? Just nu känner jag mig precis som vanligt i alla fall. Och tur är nog det! Åldern spelar väl egentligen ingen roll? Ett år äldre eller ett år yngre. Men födelsedagen vill jag hur som helst inte plocka bort. För visst är det ändå en speciell dag och en speciell känsla i kroppen(?) Och en av de bästa sakerna på födelsedagen är ju tårtan. Idag plockade killarna i hop denna lilla tårtbuffé till mig på lunchen. Sweet.!



Kommentarer
Postat av: Göran

GRATTIS! Tack vare Hanna Seppas hittade jag äntligen din hemsida:-) Har varit inne dagligen på Team Skitunneln sida för att läsa om dina äventyr men det har varit tomt varje dag:-( Kanon fin sida du har fixat och nu kan man äntligen följa dina äventyr igen. Kul! lycka till både i Turkiet och på SM.

2011-01-27 @ 14:38:07
Postat av: Sofia

Du slår på stort ser jag!! Helt rätt uppladdning.

Återigen - grattis sis!

LOVE <3

2011-01-27 @ 15:06:42
Postat av: Lina

Tror för guds skulle inte att jag åt upp allt..

2011-01-27 @ 19:41:13
Postat av: Britt

Stort Grattis igen Linis....ja bakelserna ser onekligen goda ut!!!! Vi önskar dig stort Lycka till imorgon!!! Kram från Mammi och Lars

2011-01-27 @ 20:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0