Crash boom bang!!

Merhaba Sverige!

Merhaba betyder hej på turkiska. Vi brukar köra med det ibland här nere för att imponera lite.. Det blev inte så mycket bloggande för mig i går. Ledsen för det. Men kvällen var lite crazy igår.. Jag skulle ta en dusch innan middagen och när jag skulle skjuta upp duschdörren (som är i glas) ramlade dörren ner i golvet och jag fick tusen glasbitar över mig. Som tur var klarade jag mig bra! Jag fick göra ett besök hos doktorn för att kolla så det inte hade kommit in något glas i armen.. Men allt såg okey ut så jag fick lite salva och plåster. Jag var lite darrig hela kvällen igår, och nu är jag livrädd för att ta i en glasdörr!!

Annars rullar dagarna på som vanligt här nere. Vi har varit och tagit en skidtur idag. Och ännu roligare var det idag när solen lyste! En solälskare som jag är så får det gärna vara hur mycket sol som helst för min del!

Så vad händer hemma?? Något roligt som jag bör veta?

Jag berättade ju innan vi åkte att vi hade fått en fantastisk snygg Sverige mössa. Jag börja gilla den lite mer nu faktiskt. Helt okey.!



Jag önskar att jag var lika brun som på bilden.. Men så är inte fallet!

Vi hörs lite senare.



Kommentarer
Postat av: Maja

Hej Lina, vad kul att du har skaffat en blogg! Jag som trodde att jag var sist ut, haha!=)

Häftigt att åka skidor i Turkiet, det visste jag knappt att man kunde. Ni ska tävla på student-OS alltså, när börjar tävlingarna?

Kram på dig!

2011-01-25 @ 17:04:46
URL: http://majamyren.blogspot.com
Postat av: Lina

Hej Maja!



Välkommen till min blogg! Vad roligt att du har hittat hit.

Det är jätte kul att vara i Turkiet och det är också lite speciellt att åka skidor här eftersom det är sån hög höjd. På fredag börjar den första tävlingen 5km klassiskt.



Hoppas allt ät bra med dig!

Kram

2011-01-26 @ 09:56:34
Postat av: malinb

men lina din galning! de påminner mig om när du och sandra duschade i bruks under "fri passage" helgen nr 1. också galet. Och på tal om vinter blek hud så tipsar jag härmed om ACOs ansiktskräm med lätt brun utan sol-effekt. Lagom när man känner sig helt genomskinlig. PUSS och lycka till!ps. du kanske har fått ett brev i postlådan när du kommer hem ;)

2011-01-26 @ 20:23:41
Postat av: Lina

Malın!! Du ar sa sööt! haha jag ska absolut ta med mıg tıpset om cremen.. hehe.

Jag ser fram mot mın post:):) synd att kag bara maste aka pa SM först:P

puss tıll dıg!

2011-01-27 @ 19:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0