Dalahäst & Dalkulla.

Lunchen på silverstigen var trevlig! Vi åkte senare till Gity Gross och handlade lite mat (lite och lite, 5kassar) till helgens tävling i Torsby..Berättar mer om tävlingen imorgon.    I alla fall så hade jag mitt nya halsband på mig idag som jag fick i julklapp. Det är ett svart läderband som det hänger en dalahäst på. Till det hade jag även mitt silverhalsband som det står

Lunchen på silverstigen var trevlig! Vi åkte senare till Gity Gross och handlade lite mat (lite och lite, 5kassar) till helgens tävling i Torsby..Berättar mer om tävlingen imorgon.  I alla fall så hade jag mitt nya halsband på mig idag som jag fick i julklapp. Det är ett svart läderband som det hänger en dalahäst på. Till det hade jag även mitt silverhalsband som det står "Kulla" på. Alltså idag har jag varit en riktig Dalkulla..   Det blir en lugn kväll hemma i kväll tror jag.. Kanske att jag åker ner en sväng på stan och kollar läget på Bankens Bruce Springsteen kväll. Men jag vill sova ganska tidigt så vi får se.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Ingrid Vikman

Så fint halsband och verkligen kul att du skaffat blogg. Här ska jag hänga..med:-)! Vi ses snart! Kramar I

2011-01-05 @ 21:09:19
URL: http://followdirgni.blogspot.com
Postat av: Lina

Hej Ingrid! vad kul att du har hittat hit:) hoppas du kommer att gilla mitt bloggande..

Kram!!

2011-01-05 @ 21:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0