Lovley Kari Traa!


Kari Traa är en gammal freestyleåkare från Norge som tog medaljer vid OS i Turin & Salt Lake City. Nu designar hon kläder och har sitt egna märke som heter just Kari Traa. Kari har fantastiska skidkläder, jag vill verkligen ha allt!

För några år sedan var verkligen alla träningskläder svarta. Men nu blir det allt vanligare med träningskläder som har någon färg. Rosa har ju naturligtvis blivit den vanligaste färgen bland tjejkläderna. Men jag gillar rosa så det gör ingenting. Kari Traa har många olika färger på sina kläder, och de riktar sig framför allt till tjejer (sorry killar). Jag har två underställ från Kari Traa och jag fullständigt älskar dom. Bra kvalité och framförallt väldigt snygga!








Alla bilder är hämtade från Kari Traas hemsida. Klicka dig vidare till den här, och titta på allt vackert som hon har. InterSport i Falun säljer hennes underställ.. Annars kan man ju alltid beställa på nätet också.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0