Lunch m Marie.

Åh vilken good lunch jag har ätit! Bästa Marie var här, så vi snodde i hop lite pastapestokyckling och en fantastisk sallad till det. Vad mycket roligare det är att äta tillsammans med någon än att äta själv. Hata att äta själv..

Tour de Ski körs ju även idag också. Jag har verkligen varit värdelös att titta på touren i år.. Men nu tänkte jag iaf titta på tjejernas lopp. Det är bra att titta på skidor får då blir man så taggad att tävla själv.!

Senare på eftermiddagen åker jag med klubben till Torsby för att tävla Skandinaviska cupen till helgen. Det är tävling lördag och söndag. I morgon väntar skidtest, bantest och så hoppas jag på ett möte med en av mina vänner som bor kvar i Torsby..

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Märy

Sådär ja, nu har du en besökare till framöver :) Jag deckade totalt i soffan när jag kom hem, men nu är det bäst att rycka upp sig igen. Kör försiktigt till Torsbylandet, hoppas du får en massa positiv energi när du kommer dit som du sen kan ta med dig på lördag och söndag :)

2011-01-06 @ 15:56:54
Postat av: Lina

Du är så välkommen:)

2011-01-06 @ 18:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0