Resfeber..

Nu är det bara tre dagar kvar innan jag åker till Turkiet och student OS. Jag börjar få lite resfeber faktiskt. Eftersom jag är en planerande människa som gillar att ha koll på allt runt om mig börjar jag känna mig lite lätt stressad nu. Jag måste hinna med en lång lista innan jag åker. Är det bara jag som gör listor på allt som ska fixas innan jag reser?
Bland annat så måste jag tvätta, valla skidor, boka tåg till Arlanda, packa en vecka till SM, städa.. Eftersom SM är den 2-6 februari så åker jag direkt från Arlanda till Sundsvall och tävlar.

Det känns lite overkligt att åka till Turkiet och åka skidor.. Sist jag var i Turkiet var i somras, då låg jag konstant på stranden i en vecka och solade i 35 graders värme.


Alanya 2010.




Kommentarer
Postat av: Josefin

Vilken härlig bild :) Lycka till i Turkiet nu, vi håller tummarna, familjen hälsar! Lyckkramar till dig! :)

2011-01-20 @ 14:07:22
Postat av: Lina

Tack Josefin! Hoppas allt är bra med dig. Hälsa tillbaka till familjen. kramkram

2011-01-21 @ 08:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0