Student-OS.

I början av veckan fick jag reda på att jag blev första reserv till u23 VM som går i Otepää, i slutet av januari. Ett av mina huvudmål inför denna säsong var just att ta sig med till Otepää och jag blev därför besviken när jag inte blev uttagen till truppen. Men nu är jag reserv, och det är ju inte så "bara" det heller.

Men jag kommer i alla fall åka utanför Sverige och tävla i slutet av januari. Samtidigt som u23 VM går av stapeln så körs även student-OS i Turkiet. Det var även fyra tjejer som blev uttagna till denna tävling och jag var en av dem. Det känns jätte kul att få komma ut och tävla mot internationellt motstånd och jag ser fram mot resan och tävlingarna redan nu!

Här kan ni läsa liter mer om vinteruniversiaden, Skidförbundets hemsida, Dalademokraten, Vinteruniversiaden hemsida.




Kommentarer
Postat av: Linda

Åh,vad spännande med Turkiet! Grattis Lina! Du är verkligen jätteduktig! Blir sjukt imponerad!!!

2011-01-15 @ 14:17:05
Postat av: Lina

Tack Linda:)

2011-01-16 @ 14:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0