Svettig...

Nu sitter jag på min vita matta och lutar mig mot elementet. Det är så varmt och skönt här! Jag är svettig sen intervallpasset. Jag borde gå och duscha men det är skönare att sitta här, (bara en liten stund till..).


Vilken härlig start på dagen det blev idag.! Ett hårt intervallpass i klassisk stil med underbara Jennie. Så bra som kroppen kändes idag har den inte känts på länge. Jag och Jennie drog varannan intervall och det blev ett hel bra pass helt enkelt.


När jag har duschat ska jag åka till min pappa, hans fru och mina "låtsas" systrar och käka lite lunch. Hoppas det bjuds på något gott, och hoppas att Mathilda har bakat någon god kaka som hon alltid gör!


Nej nu får inte det varma elementet hålla mig kvar längre. Jag måste bli fräsch, ta på mig något snyggt och sen bli upphämtad för att åka till Silverstigen..


Vi hörs senare idag.

L

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh äntligen har du en blogg, me like!!

Och tack själv så mycket för idag, fick verkligen pressa mig. skönt! :-)



2011-01-05 @ 13:50:56
URL: http://ohsojennie.blogspot.com
Postat av: Kajsa

Bra gjort!! Stort lycka i Tby!!

2011-01-05 @ 18:54:38
URL: http://www.kajsarichardson.se
Postat av: Lina

Det är så kul att ni uppskattar den:) jag ska inte göra er besvikna!

2011-01-05 @ 19:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0