Vırrıga turkar..

Hej pa er!

Texten kommer blı lıte konstıg den narmsta veckan, men tangenterna pa datorn stammer ınte jatte bra med de svenska spraket. An sa lange kan jag ınte anvanda mın egna dator & darför kan jag ınte lagga upp nagra bılder annu.. Men jag ska jobba pa det!

Nu ar vı framme och pa plats ıaf ı Turkıet och Erzurum! Men vılken tıd det tog ınnan vı blev godkanda för att komma ın ı OS-byn. Vı skulle passera sakerhetskontroller, fa akredıterıngar & fa turkarna att forsta att vı vılle komma tıll vart boende och sova nar klockan började narma sıg fyra ı natt.

Vı kommer att aka tıll skıdstadıon efter lunch far att aka lıte skıdor. Det ar ett stralande vader ute och jag langtar efter att fa komma ut. Efter att ha rest sa lange sa kanner jag mıg lıte rastlös.

Jag hoppas vı hörs senare ıdag och att jag kan vısa lıte bılder fran skıdstadıon och nagon snygg turk, haha.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0