Löpning vs diagonal.

Ett av sommaren & höstens mål är att förbättra min löpning. Jag försöker därför att tänka mycket på löpningen när jag kör löppass (höghöft, komma upp lite på tå osv..). Förutom att löpningen ger bra puls, spänst, smidighet så kommer jag också att ha hjälp av den i skidspåret. Diagonalåkningen & löpningen påminner mycket om varandra. Och mitt mål i vinter är att förbättra min diagonalteknik. Därför är det så himla bra att de påverkar varandra så att jag kan träna på båda två i ett!

Jag ska snart dra i väg till Borlänge för att köra ett löprace. 2,5km prolog och sedan 5km jaktstart.



Snabba skorna åker på idag!




Kommentarer
Postat av: R1

Good luck babe! Jag håller tummarna;)

2011-06-06 @ 15:07:49
Postat av: Göran

Hmm dom ser grymt snabba ut skorna :-)

2011-06-06 @ 20:06:03
Postat av: Coach J

Bra kört LK

2011-06-06 @ 22:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0