ont i magen...

Hej på er!

Den sista dagen på veckan är här.. Jag tycker söndagar kan medföra lite söndagsångest, jag har ofta svårt att slappna av helt under en söndag. De saker som jag inte har hunnit med under veckan vill jag gärna hinna med under denna dag. I går fick jag jätte ont i magen efter vi hade tävlat så jag låg deckad i sängen hela dagen senare när jag kom hem.. Jag vet inte riktigt vad det var men jag mådde verkligen inte bra. Jag låg och sträckläste i min bok för att inte känna hur jag mådde riktigt. Men idag mår jag mycket bättre och jag har precis fått i mig lite frukost:)

Så idag ska jag försöka göra de där sakerna som jag inte hann med att göra i går.

Vad ska ni göra denna söndag??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0