min helg--

--- har varit  alldeles alldeles underbar! jag har världens bästa syster, systerdotter & vi har världens bästa huvudstad! i helgen fick jag det bekräftat igen. jag vill bo i denna stad i framtiden. framtiden innebär om några år & när jag har gjort karriär som proffs.

i går knöt jag på mig löparskorna och sprang ut i solen, värmen & den doftande häggen. jag värmde upp längst med vattnet och kutade sedan intervaller runt ett elljusspår precis vid Hammarbybacken. känslan av energi & nöjdhet samt motivation bara bubblade över mig efter passet. helt fantastiskt underbart!

i morgon väntar en ny destination för mig. nämligen Östersund. för anda gången i mitt liv ska jag besöka längdskidåkarnas "huvudstad". eller det har iallafall varit "huvudstaden"  men jag är beredd att säga att den håller på att tappa sin tron. skidåkarna börjar sprida ut sig mer & mer över landet.. vad jag ska göra där berättar jag lite senare..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0