Back in town.

Nu är jag hemma i våren utan snö, vindbyarna har avtagit rejält och fjälltopparna syns inte mer.

I går hade jag en bra dag i spåret igen. Den sista SM tävlingen avgjordes i går över 3  jagmil och lyckades åka till mig min bästa placering någonsin i som senior. Jag slutade 5:a, det känns för mig coolt. Coolt är det ordet som förekommer mest i mitt liv just nu. Allt flyter på & allt är bara cool.

Jag hoppas att ni har haft en bra helg. Nu ska jag njuta lite till av den gångna helgen och knapra lite chips. :)



(bild från sprinten i fredags, anna var forograf..)




Kommentarer
Postat av: Marie

I min värld är du bäst:) Stort Grattis till två jättefina lopp! Hoppas chipsen smakade :)

2011-04-10 @ 21:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0