jaaaaaaaaaaaa!

nu händer det som jag har väntat på! jag har blivit uttagen att representera Sverige i den Skandinaviska Cupen i Finland.. det är så härligt när man uppnår ett av sina mål.

det spelar ingen roll vilket mål det är som man uppnår. känslan är alltid lika upprymmande när man klarar det. det är bra att ha mål på vägen för att en dag komma dit man vill. olika slags mål hjälper mig jätte mycket i vardagen och i livet. har du inte något mål så tycker jag att du ska prova att sätta upp ett. det behöver inte vara ett stort mål.. man kan börja med ett mindre mål för att sedan nå ett större.

mål är en bra drivkraft som kan hjälpa en när det både går tungt och lätt!

om ni vill se vilka de andra uttagna är i Finland så kolla Skidförbundetshemsida.




Kommentarer
Postat av: Fredrik

Då får man väll säga grattis då:)

2011-02-09 @ 19:37:28
Postat av: Ingrid Vikman

Grattis till uttagningen, ni blir ett snabbt och bra gäng där borta! Massor med lycka till:-). Kramar

2011-02-09 @ 22:02:18
URL: http://followdirgni.blogspot.com
Postat av: Lina

Tack så mcyket!:)

2011-02-10 @ 22:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0