Längdskidor är inne = Sant!

Hoppas att ni har haft en bra fredag! Det har jag. Planen i kväll var tjejkväll med taccomys men Marie blev sjuk så det blev bara jag och Emma.. Men nog så mysigt, nu dricker vi thé och äter Lindts mint & seasalt choklad.

Expressen bekräftar precis mitt budskap till er i "Dokument Fredag" idag. Skidor är inne, det är inne att ta på sig en snygg träningsjacka, dra på sig sina pjäxor, valla sina skidor och ge sig ut i spåret och ta en skidtur.
Expressen skriver " För tio år sedan ansågs det töntigt att staka runt på längdskidor med toppluva på huvudet.Nu är det trendigt värre att ha koll på vallning och statusuppdatera på Facebook om de senaste framgångarna i skidspåret". Läs hela artikeln r.
Ebba Von Sydow som har bloggat om mode under många år har även hon hittat längdskidorna, titta här.

Det är ju det jag säger!!! Skidor är mode! Thats it!  - Fortsätt att häng på min blogg om ni vill vara inne..




Kommentarer
Postat av: Joacke

Hänger påå!!!

2011-01-14 @ 21:12:57
Postat av: Ove Sundberg

Kul med ny blogg! Fortsätt så här - luktar succé!



Skulle vara kul om du kunde lägga ut lite prisvärda tips på utrustningar för oss motionärer.

2011-01-15 @ 13:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0