Mot Stockholm!

Hej på er!

Det blev ett sent första inlägg idag. Jag ber om ursäkt för det. Jag hade hundra saker som jag skulle hinna med på förmiddagen innan jag satte mig på tåget till Stockholm. Men nu sitter jag på tåget så nu har jag tid att blogga:)
Jag och Mammi ska åka ner och hälsa på min syster och hennes familj tills i morgon. I maj blev jag moster till världens fantastiska Ella. Det är lika roligt att se henne varje gång vi träffas. Hon blir så stor så snabbt, första tanden är på väg och snart går hon nog för fullt. :)



Vilket tråkigt väder det är idag, verkligen jätte tråkigt. Spöregn liksom!! I januari. Det gillas inte. Jag var förbi min pappa förut som fyller år idag. Tårta och kaffe blev det!:) Grattis Pappa!

Nu ska jag titta på SVT-play, det körs ju team-sprint i Liberec idag.

Vi hörs lite senare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0