Nike kampanj..

God Förmiddag!

Hoppas att alla ni läsare mår bra. Det är verkligen kul att så många följer min blogg! Det gör att det bli ännu roligare att blogga. För någon vecka sedan såg jag att Agnes Carlsson skulle göra en grej med Nike. Och nu är den publicerad. Agnes och Ara Abrahamian ska göra en löp kampanj för Nike där killar tävlar mot tjejer. De båda ska skapa varsit lag och sedan tävla mot varandra i de 38 dagar som kampanjen pågår. Det lag som har fått i hop flest kilometrar vinner. Kul och inspirerande grej tycker jag! Jag hade velat varit med om jag inte åkte skidor varje dag..

Nike har många snygga löpskor. Jag har dessa rosa ovan som jag älskar. Lite färg kan göra så mycket. Som jag brukar säga, snygga träningskläder och skor kan göra det så mycket lättare och roligare att träna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0