uppskattning till det som tar oss fram.

jag tror att det är när vi börjar uppskatta små saker i livet som vi njuter som bäst av vår tillvaro och existens. ibland har jag svårare att uppskatta saker. stunder finns då jag tar saker för givet ser saker som självklara. men vad är det som är självklart egentligen? svår fråga. självklart finns det olika svar. beroende på vem vi är och vilka värderingar vi har i livet. beroende på hur vi mår. beroende på vart vi är. för mig är det så att jag antingen uppskattar allt eller inget. när jag uppskattar, uppskattar jag varje sak som händer eller som jag gör. det behöver inte vara helg. det kan vara tisdagmorgon eller onsdagkväll. när jag är inne i en sån period är det skönt att leva. det är inte jobbigt. saker får en lättre innebörd. det behöver inte vara svårt.
vad uppskattar du?
♥♥


Kommentarer
Postat av: Linn

Du är min bästa och snart ska jag ringa dig, jag uppskattar ett enkelt telefonsamtal till dig, eller tvärtom :)

2011-10-12 @ 19:09:23
Postat av: Helene

Jag uppskattar helt enkelt dig och dina blogginlägg gumman. Du är bra!

2011-10-12 @ 19:29:32
Postat av: lill-falken

jag uppskattar din blogg =) och att få åka massa roliga skidor!

2011-10-12 @ 20:29:47
URL: http://grannfejden.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag uppskattar er!!



2011-10-13 @ 11:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0