L&L weekend!

LÖRDAG!! den bästa dagen på hela veckan ju! vilken tur att jag även har min bästa kompis här:) i helgen är det L&L som gäller. det är så himla kul att träffas igen, det var över två månader vi sågs sist..

sovmorgon blev det i dag efter en tidig morgon med träning och efter det en hel dag med jobb. men gud vad bra Kullaloppet blev & det var så himla många som var positiva och lovordade loppet. det kändes jätte roligt!! jag dock lite avundsjuk på tjejen som vann en städning på 5 timmar. tänk att få den lyxen!

idag då? jag ska dra med mig Linn och träna lite tänkte jag:) det är tur att vi ska köra styrka eftersom det är apkallt ute. sen ska vi nog hänga lite på stan också. en av våra favoriter.

jag fick en jätte fin present av L i går också, visar den sen!!






Kommentarer
Postat av: Mathilda!!

Gillar den här bilden=) Ni ser så busiga ut!!

2011-02-21 @ 23:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0