Häng på hotellet..

Häng på sorthotellet där vi bor är det som gäller nu.. Vi har precis ätit en god saffranskaka och tittat på Jönssonligan. Nu har vi zappat över till skidskyttet och ska titta på herrarnas skidskyttesprint. Jag gillar att titta på skidor och skidskytte på tv. Det är inspirerande!

Här kan ni gå in och kolla på SK Bores hemsida som är tävlingsarrangör för helgen. Ni hittar startlistor där och sen kan ni även titta live sändningar i morgon när vi tävlar. Hur bra är inte det?!?
Idag blev jag käär. Vi hittade en jätte fin inredningsaffär nere på Torsby "Vackra Hem" tror jag att den hette. Bara en massa fina saker i min stil. Lite gammalt, lite vitt och lite slitet. Tänk om jag kunde önska mig allt därifrån till min födelsedag(?). Det hade varit en dröm..

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi är nog förälskade i samma affär du och jag=) Torsby levererar...imponerande. Tur att vi fyller år snart. Kramiz!

2011-01-07 @ 18:05:26
Postat av: Lina

vi gifter oss tillsammans då!?!

2011-01-07 @ 19:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0