Skidor, hockey, curling...

Hej mina vänner!

Jag är ledsen för den dåliga uppdateringen de senaste dagarna men ibland räcker bara tiden inte till. Är det inte dax att gå och äta så sitter vi på bussen till skidstadion eller så åker vi skidor. Men idag har vi en vilodag från tävlingarna. Det är precis vad min kropp behöver!

Loppet igår! Det var otroligt roligt att få köra en skejtsprint. Banan passade mig dessutom också väldigt bra. Jag gjorde ett bra kval och slutade 4:a. Sedan tog jag mig till en b-final och slutade totalt 8:a. Jag är nöjd med min prestation igår. Även fast det var tråkigt att inte ta sig hela vägen till finalen då jag gjorde en bra semi och hade lite otur precis innan upploppet.

I går kväll var vi och tittade hockey. Canada vs Vitryssland. Jag hejade på Canada!! Men jag ryssarna vann på straffar så jag blev lite sur.. Men men. Det är kul att titta lite på de andra sporterna också. Idag efter lunch ska vi titta när de svenska curling killarna spelar mot USA. Jag har aldrig sett en curlingmatch i hela mitt liv, så det kan bli intressant:)

Hoppas att ni har det bra hemma i Sverige vart ni än befinner er.! Jag börjar längta hem till Sverige lite, men bara lite. Jag har det bar här också:)


Sprint igår..


Löptur till hoppbackarna och OS-elden idag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0