Torsdag=Pannkaka <3

Hej på er!

Hoppas eran dag har börjat bra! Jag sov ut i morse och sen har jag suttit och jobbat lite, men nu är jag klar med mitt uppdrag. Så skönt! Det är skönt att ha en vilodag idag, den är välbehövlig. Igår kände jag verkligen att kroppen började bli trött. I natt har jag sovit lite dåligt för att jag har varit så trött, för trött liksom, (har ni upplevt det någon gång?). Torsdag innebär pannkaka på Dalasalen! Så sjukt gott, jag ska åka dit nu på en gång och få mig några. Tänkte visa en söt blus som jag har på mig idag. Jag brukar beskriva att den ser ut som en tårta, lager på lager..




Hoppas ni får en bra dag, vädret är ju på topp iaf! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0