Ibland blir det inte som man tänkt sig..

Och då gäller det att tänka om & göra det bästa av situationen. Efter två fantastiskt sköna vilodagar (minns ej när jag vilade två dagar efter varandra sist..) var planen att ta sig till gymmet idag. När jag kom fram till hallen insåg jag att det ekade på parkeringen, jag kunde inte se en människa förutom mig själv & allt var bara tomt. Det var bara jag som hade klivit upp på morgonen för att träna! Hallen & gymmet var stängt! Personalen hade väl förutspått att alla människor skulle ligga hemma & må dåligt efter midsommaraftonen och inte orka träna.. Smart tänkt för de hade endast fått en besökare idag!

Jag gillar inte när saker inte blir som jag tänkt mig. Men jag fick ett bra pass idag ändå. Det blev en löptur, styrka (utan vikter), och en hel del stretching!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0