Holland??

Tack alla ni som hejade på mig idag!! Vad kul det var att åka upp för mördarbacken idag. Men när backen tog slut var det inte kul längre! Då var jag så stum.. För stum för att orka kriga ordentligt in i mål. Men man lär sig alltid något & det är ju det som jag ska göra den här helgen!

Men jag ser redan fram mot morgondagen och era glada hejarop!

En sak som var roligt idag var när en i publiken skrev heja Holland!! Visst min dräkt är orange (lite för orange ibland kan jag tycka..) men inte ser jag väl ut att komma från Holland? Eller?







Kommentarer
Postat av: Jennie

Nej du ser ut som en snygg stjärna, precis som du är;) Bra kämpat idag kompis!!



Kram R1

2011-03-18 @ 17:09:39
Postat av: R2

tack för att du tycker att jag ser svensk ut R1:) jag var stum idag på toppen.. fyyyy.



KRAM

2011-03-18 @ 19:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0