Norrland.

Väskorna är packade, skidfodralet står i hallen & jag är beredd att lämna lägenheten och vardagen igen för att ta mig an nya äventyr. I morgon kommer det bli en lång bilresa hela dagen upp till Piteå. Jag ser resan som något bra för mig, jag kommer få ännu en hel dag att låta min kropp återhämta sig. Helgen som var är något av de roligaste jag gjort & upplevt. Jag lärde mig nya saker i nya situationer, upplevde en fantastisk stämning & folkfest och jag lyckades att göra ett av mina bästa lopp någonsin. Men kroppen blir också trött av allt bra, de senaste dagarna har jag känt att kroppen har behövt mer mat och vila än på länge.

När jag kommer upp till Piteå så kommer jag vara laddad till tusen för att göra en bra Sverige Cup avslutning och en bra SM stafett. Men fram tills på fredag ska jag bara låta mitt huvud vila från alla intryck och tänka på annat. Det är så viktigt för mig att få trycka på off knappen ibland för att bara koppla bort allt och sedan trycka på on för att vara där jag vill vara & för att lyckas.





Kommentarer
Postat av: Sofia

Bra tankar!

2011-03-24 @ 08:51:34
Postat av: Britt

Jag håller med Sofia, det gäller att kunna koppla ifrån för att sedan komma tillbaka och vara laddad.

Och det vet jag att du är bra på!!

Kram från mamma

2011-03-24 @ 20:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0