in my head.

olika dagar, olika tillfällen, olika stunder, olika tidpunkter och beroende på vart man är här och nu funderar man på olika saker & olika mycket.

jag tycker om att fundera, fantisera och föreställa mig situationer, händelser, upplevelser. det är tankarna som ger mig en föreställning i mitt huvud hur jag vill ha det. ofta är det tankarna som tar mig framåt i vardagen, tävlingssituation och i livet. men tankarna kan ju även ta mig bakåt, beroende på om jag tror på mig själv eller inte.

självförtroende, vilja och inställning. tre ord som jag tycker att man ska fundera över vad dem betyder. jag funderar på det ofta & jag lär mig av det hela tiden. jag vet att dessa tre ord måste fungera för mig för att ta mig till toppen. fattas ett av dem kan det ta mig ett steg bakåt. och det är inte bakåt jag vill komma utan framåt.

idag har jag tagit tre steg framåt från gårdagen. och det känns fantastiskt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0